Бак-накопичувач до теплового насос BOSCH 7735500778
                                            
                                                                            | 
                                42 094 ₴
                 | 
            
- Виробник
 - 
                                        
                                                                                BOSCH
                                        (Німеччина)                                                                                    
                                                                
                                                            
                                                                             - Каталоговий номер
 - 7735500778
 
                                Бак-накопичувач до теплового насосу, 200 л., для опатення та охолодження з температурою вище точки роси                            
                            
                                                    
                        
                                        
                            Застосовність
                        
                        
                                                - Товарна група:
 - - Каталог обладнання Баки ГВП
 
                            Про виробника BOSCH
                        
                                                
                                                            Країна                                    : Німеччина                            
                                                            
                                                                                        
                                                    
                                            
                                                                                        На сьогоднішній день минуло понад 130 років із моменту заснування. Бездоганна німецька якість, відповідальне ставлення до справи закріпили за нею імідж, що викликає довіру. Товари бренду не потребують зайвої реклами. Рекомендаціями став багаторічний досвід, відточений до дрібниць. Ім'я засновника вже давно вважається загальним. А принцип: «Краще втратити гроші, ніж довіру» став девізом, що заслуговує на повагу.